Sunday, December 18, 2005

Beauty and the beast.. Haha

Image hosted by Photobucket.com
Gracey, our beauty! Our very own Miss Sarimah Ibrahim, you look good! :)
Semoga anda mendapat pengalaman yang manis dan berguna ketika mengikuti Sekolah Jeremiah pada bulan Januari nanti....
Walaupun cerita kedua orang kawan kita belum selesai dan kadang kala sungguh mengelirukan, Tuhan tahu segala-galanya. (PS You should consider curling your hair!)
Dan terima kasih kerana berada dalam gambar ini agar semua perhatian ditumpukan kepada kamu kerana saya memang macam orang yang tidak cukup tidur/baru habis menangis..teruk la mata saya. :)

3 comments:

gRaCeY said...

LOL. You super the farnee la. Saya tidak setanding Sarimah Ibrahim la. I AM going to curl my hair when I go home! And I'll make sure I have a great time at JS! Dan pasal kawan-kawan kita berdua itu, kita serahkan kepada Tuhan Yang Maha Mengetahui sahaja. Sakit di hati Allah memang tahu. Kita terima sajalah dengan tangan yang terbuka. Berkat Tuhan untuk hidupmu dan pastinya peperiksaan pada 23 haribulan! =)

Anonymous said...

Saya pun nak curl rambut, dari bulan Ogos sudah..tetapi selalu tiada masa dan mahal! Haha...
C u after Feb? :)

gRaCeY said...

Datanglah ke kampung saya untuk meng-curl rambut. Lebih murah agaknya. LOL. Mungkin saya dapat berjumpa dengan kamu sebelum berlepas ke JS. =)